fredag den 12. marts 2010

Claus Dalby


"Jeg indrømmer, at jeg er ved at blive vanvittig. Som I kan se, ligger der stadig et tykt snelag i haven, og de sidste tre måneder har det været umuligt at komme i jorden. Nu må det da for pokker snart blive forår. Kan simpelthen ikke vente længere. Jeg går ud fra, at der udspiller sig et liv under sneen; at der – når ...den smelter - åbenbarer sig tusindvis af vintergækker og erantis. Jeg savner sådan mine planter! Som kompensation fylder jeg stuerne med blomster."

Ovennævnte er et citat fra Claus Dalby´s blog der er helt ny. Jeg har vente med længsel på hans blog og nu er den her. ;0)

Klik på linket nedenfor. Du vil ikke fortryde.

Knus og kærlige hilsner fra Bente

http://www.clausdalby.dk/

4 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Ja det var vel mange der tvilede på at havene rundt omkring kunne have overlevet denne vinter.
Selv Claus var tvilende..:-)
Men se den nu lige så bugnende et blomsterflor som aldrig før.
Jeg har mistet en del planter i vinter, men dem der overlevet gror med dobbelt styrke..:-)
Også ukrudtet og græs skal jeg love for.

Hej fra Lisbeth

Fru Friis sagde ...

Hej Bente. Hyggeligt at "møde" dig her også, - jeg følger med :o)

kh fra fru friis

Madam Bæk sagde ...

Kære Bente

Velkommen til blogverden. Jeg håber, at du kommer til, at hygge dig lige så meget som alle os bloghaveglade mennesker. Du skal være velkommen til at kigge forbi mine sider ;-)

Jo Farmer sagde ...

This is wonderful. I love the beautiful flowers and gardens. Thanks for sharing...

Jo